آخرین نوشته ها
آمار بازدید
بازدیدکنندگان تا کنون : ۹۵٫۰۱۸ نفر
بازدیدکنندگان امروز : ۱۲۶ نفر
تعداد یادداشت ها : ۱۹۸
بازدید از این یادداشت : ۲۶۰

پر بازدیدترین یادداشت ها :
برگی از گنجینۀ استاد محمدعلی شرف الدین – ۳

در یادداشت‌های پیشیین در بارۀ گنجینۀ استاد شرف الدین – که بقیة السلف خاندانی دانش‌پرور و علم‌گستر است – سخن رفت. اینک برگی دیگر از این گنجینه را که اخیراً به لطف جناب استاد و به واسطۀ محقق فاضل جناب شامخ حسین‌زاده به دستم رسیده، به آگاهی پژوهندگان می‌رسانم. این نامه از آیة الله سید محمدکاظم یزدی در بارۀ مرحوم شیخ محمدجعفر شرف الدین است.




متن نامه


بسم الله الرحمن الرحیم
عرض می‌شود. مرجوّ از الطاف و عنایات حضرت اقدس احدیّت جلّ شأنه آنکه همواره آن وجودِ مسعودِ سعادت نمود را از انواع ناملایمات مصون و به مواهب سامیۀ خود مقرون بدارد و پیوسته به ترویج دین مبین و تأیید شرع متین، مستقرّ و مکین باشید.
رقیمۀ کریمه چندی قبل شرف وصول ارزانی و از مطالب متضمّنه مستحضر، و چون حاکی از سلامتی وجود مبارک بود، منبسط و شاکر گردیده، شرحی از صفات حمیده و معالی اخلاق پسندیده و توثیق و توصیف جناب مستطابِ قدسی نصابِ شریعت مآب آقای ملا محمد جعفر شوشتری دامت برکاته اظهار داشته بودید.
بلی، از ابتداء تا کنون، غیر از محاسن کلمات کریمه در بارۀ جناب ایشان ایّده الله تعالی مسموع نشده، و نهایت وثوق و اطمینان را به ایشان داشته و دارم. و به هیچ وجه احتمال خلل که منافی وظائف شرعیه باشد، خطور ننموده و نهایت متانت از افعال و رفتار ایشان، بیّن و ظاهر است. و مجرّد تعویق ارسال جواب رقیمه‌جات ایشان که به واسطۀ تراکم مشاغل و تواتر امور عامۀ مسلمین و عروض بعض عوارض، مجال ننموده‌ام سبب این گونه احتمالات نباید باشد. علی أيّ حال، متعذّر و ملتمس دعا می‌باشم.
الاحقر محمد کاظم الطباطبائی


 زیرنویس:
دوشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۷
نظرات



نمایش ایمیل به مخاطبین





نمایش نظر در سایت